Seminarier suger

Nog för att det är rätt chill att slippa skriva ihop en lång trist rapport tillsammans med sin grupp, så är det jättetråkigt just nu att jobba med seminariet. Och det är värdelöst när man inte kommer åt artiklar via sin egna dator. Jag måste verkligen fixa så att jag kan komma åt dem hemifrån! Nu är ju det här inte min dator jag sitter vid nu men i alla fall. Ett par gruppkompisar har mailat några artiklar i pdf vilket ju är bra, men jag kan inte göra nånting själv. Jag hade tänkt ta mig till Stadsbiblioteket, men jag har ingen lust. Måste ringa dit först och höra med dem om man kan komma åt artiklarna via deras datorer. Annars får jag hoppas på att mina gruppkompisar hittar allt det vi behöver, och bara själv läsa igenom och komma fram till slutsatser.

Nu har jag bestämt med syster att möta henne om tre timmar i Slussen. Och vad ska jag göra tills dess? Tja jag kan ju spela lite lego star wars... Eller se en film.. GAAAAAH vad det här är tråkiiiigt! Jag vill inte vara hemma själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback