Mis Propias Manos

Idag hade vi avslutning Hästens beteende. Enligt schemat så skulle både gårdagens och dagens föreläsning handlat om beteendestörningar hos häst. Det gjorde de inte. Endast den sista timmen idag handlade om beteendestörningar. Igår var det bara allmänt om hästens naturliga beteende. De första två timmarna idag handlade om reproduktionsbeteende och fölets beteende. BORING. Eller alltså. Det var bara det att det var inget nytt...

Gick hem och gjorde "typ" klart PBL. Gjorde början i alla fall. Letade iofs bara på hund, så jag ska hitta lite mer på häst. Hittade att gamla människor hade en positivare syn på livet om de fick ha burfåglar eller akvariefiskar... "Vilka risker kan det finnas för djur inom humanvården?" Tja... fiskarna kan bli övergödda och akvariet inte tvättat tillräckligt ofta >.<

Simone var här med Milton igen och bandagerades om. Stackars dem, stygnen hade gått upp sist och varit tvungna att läggas om :/

Idag tog jag saken i mina egna händer. Igen.

Sen har vi äntligen fått bort all återvinning, och när jag sorterade om allt i egna kassar så såg det liksom inte lika mycket ut som innan xD Sen köpte vi bullar och åt och tittade på Vampire (K)nights. Nomnom!

Nu sitter jag och väntar på att syster ska komma hit! Hon bör vara framme om drygt en timme om allt går som det ska :) Då ska vi se Johnny English. Imorrn tänkte jag att vi skulle gå ner och se 2an på bio :)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback