Hål

Idag gick det äntligen! :D Tanden är ute och ligger numera i en liten blå plastkista^^ One down, three to go! Just det, vilket påminner mig om att jag ska ringa och boka nya tider...

Fick superbra stöd av fäsk som berättade sagor för mig - The Fäsk Version! Vi började med sagan om de tre bockarna bruse, fast i varianten - lilla geten, vägbocken, stenbocken från Visby och dörrbocken! :D
Sen hörde jag delar av sagan om den fula ankungen, men just under den tiden hade jag en tång i käften och två huvuden lutade över mig som samtidigt gjorde inflikningar till berättelsen, så jag måste erkänna att jag inte hörde så mycket av den .____. Men det gjorde inget, jag hörde att den berättades :)

Vi lyssnade på om Ultraljud, Scintintigrafi, MTR och CT och sen fick vi gå hem. Eftersom jag bara drack lite nyponsoppa till frukost så börjar jag bli hungrig nu.. Men det blöder fortfarande lite i munnen så jag ska se om jag vågar skölja ur ordentligt med liiiite kallare vatten och se om det slutar, så kan jag våga stoppa nåt i munnen sen. Och då bara tugga på vänster sida xD

Sen bör jag väl börja jobba inför seminariearbetet; ett antal röntgenbilder som ska analyseras och kommenteras i halvklass - vilken man får vet man inte i förväg. Så det gäller att kunna alla!

Näe men lite mat då. Och gårdagens avsnitt av halv 8 hos mig :)

Här är några bilder. För dig som tycker det är äckligt - Titta inte då.

  Före


  Första fyran ute!

  104 i sin kista! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback