Tröööök

Jag är lite deprimerad en stund. Jag känner mig som man känner sig när man är sjuk. Fast inte sjuk. Bara sådär synd-om-ig och hängig. Och trööött!

Jag behöver sommarlov utan jobb. Jag behöver lapa sol och äta glass!

Sen har jag tre tankar:
1: När jag blir gammal vill jag inte att huden mellan mina ögonlock och mina ögonbryn blir så slapp att den täcker övre ögonlocket sådär så att det ser ut att hänga samman. Det ser äckligt och läskigt ut.

2. Jag blir fortfarande fisig av att äta för mycket vindruvor. Jag trodde att det bara var när jag var liten som jag blev det, men det gäller tydligen fortfarande.

3. Folk prioriterar så konstigt. Jag fascineras verkligen av det. Jag hajar att alla inte tänker som jag, men man behöver ju inte vara en idiot heller. Det finns för många av dem.

Nu ska jag fortsätta titta på Bonde Söker Fru.

Jag behöver en puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback