Omringad

Tack alla snälla och fina människor som förgyllt min 21:a födelsedag!

Började dagen med att sova ut ordentligt, lyssnade på radio i sängen och bara njöt av att ligga kvar. Sen gick jag upp och åt frukost, sen hoppade jag och fäsk lite dansmatta, och sen dusch. Efter det har vi bara tagit det lugnt, ätit lunch, jag har tittat på Blackadder, sen såg vi Gabriel Iglesias och sen Dirty Dancing medan vi blåste lite ballonger som vi varit nere och handlat på affären.

Fäsk gjorde mumsiga pannkakor och vid 7 började folk trilla in, så vi mumsade i oss lite pannkakor, sen blev det fika och presentöppning och glass- och marängätning :)

Jag har bland annat fått en orkidé, ett victoria francespussel, choklad, te och ljus m.m. Oj vad jag kände mig bortskämd, och omgiven av underbara vänner! :)

Nu blir det att somna gott på kudden, imorgon upp tidigare och packa, för att sen gå till skolan, och därefter köra upp till sthlm och Hazard Lan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback