...och så var det den om den obefintliga motivationen

Har gjort PBL:en lite snabbt, men ganska bra svar och känner att jag har haj på vad som gäller.
Nästa fall är däremot fruktansvärt. Eller, kanske inte fallet i sig, men att läsa texten och föreställa sig själv i situationen - läs texten längst ner i inlägget.

Har haft en låååång och intensiv i princip rastlös föreläsning om parasiter hos både hund, katt och häst. Vet inte hur mycket klokare jag kände mig efteråt, så jag kommer läsa en hel del på sva's hemsida och försöka få någon klarhet i det hela inför tentan.

Nu har jag även diskat upp och gjort fint i köket - det kloggar igen fort alltså... Har tittat på halv åtta hos mig, ätit chips till middag, och försöker bestämma mig för om jag ska försöka plugga en stund, eller fortsätta med blackadder och dreads. Jag skulle ju faktiskt kunna kombinera det hela. Börja med att plugga en stund och sen göra lite dreads. Hm... Jo men det borde jag faktiskt. Kan tänka mig att läsa på lite om kattens och hundens infektionssjukdomar en stund. Lyssna lite på radio och plugga. Jomenfan det blir nog bra. Om jag inte orkar med håret sen så är det ju bättre det än tvärtom. DISCIPLIN damnit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback