Meme!

Min syster introducerade mig för ett bra tag sen för Meme; http://ragecomics.memebase.com/

Idag hade jag tråkigt och bestämde mig för att leta upp och läsa dem. Jag inser att det är sinnessjukt många sidor och ännu fler strippar! Har nu tagit mig igenom 50 sidor av väldigt många raging moments som man känner igen från sin vardag. Roliiiiigt^^

Vi hade idag en underlig föreläsning i sjukdomar i hästens reproduktionsorgan. Pga tidigare kommunikationsproblem så hade vi det här årets föreläsning i ettan, så i år hade vi en variant. Veterinären hade skrivit upp några typiska vanliga frågor från djurägare angående reproduktion, som vi diskuterade. Det var knappt halva klassen där från början och i första rasten stack fler, så vi var säkert en tredjedel av klassen kvar. Det kändes mysigt på något sätt, om det går att definiera en fredagsförmiddagsföreläsning som "mysig".

Väl hemma igen blev det tråklunch, sen har jag suttit och läst Meme och lyssnat på musik. Tog en promenad till Ugglan och köpte mig ett block och ett par nya pennor. Har även tvättat nu. Det är underligt att man fyller hela IKEA-kassen och ändå bara tvättar två-tre maskiner. Antingen har jag blivit slarvigare i sorteringen nu sen jag bodde på Kaplan, eller så fyllde inte deras maskiner lika mycket... xD

Nu dricks det päronsoda och smyglyssnas på Julmusik! :O Jag kunde verkligen inte hålla mig! Men måste erkänna att jag blir mäktigt förvirrad när jag vill spela upp Walking in the air med Nightwish och ur högtalarna kommer Wishmaster. Asså Spotify seriously!? Detta måste göras en Meme av! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback