Kors i Taket!

Det har hänt ett par saker som får mig att se kors i taket! Life keeps on surprising^^, Vilket ju i dessa fall är trevligt :)

Igår hade vi föreläsning för- och eftermiddag om odontologi. Vi fick även veta att studiebesöket i Halmstad har blivit uppskjutet från torsdag till tisdag på grund av dubbelbokning. Så jävla dåligt! Hur kan man inte dubbelkolla sånt!? Och varför är det just vi som måste maka på oss?
Ellen skickade ut ett mail om att SLU har ett regelverk som säger att schemat ska vara fastställt senast 2 veckor i förväg, och studiebesök ska vara fastställda senast 4 veckor i förväg, och att eventuella kostnader också ska vara meddelade senast 4 veckor innan så att folk har tid på sig att förbereda hundvakter och barnvakter och ta fram pengar och allt vad det är. Detta har ju uppenbarligen inte följts, och det är heller inte direkt första gånger det händer. Så hon ville att vi skulle skicka in ett gemensamt klagomål - You go girl!

Det här orsakar ju lite förändringar i planen - tack och lov antar jag, så hade jag inte bokat tågresa hem än, så jag hinner göra det tills måndag kväll. Vi kan däremot åka hem imorrn efter föreläsning och PBL, vilket ju är trevligt. Det blir typ lika många dagar hemma, fast tillbakadraget så att säga.

Idag ska jag göra PBL. Har även ringt Nordea, de skickar en ny dosa som kommer tills imorrn! Yay! Min började helt plötsligt att starta om sig när jag trycker in kontrollkoden >.<

Ikväll är det Dss-middagen! Ska bli väldigt roligt! :)

PBL var det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback