Knorr

Jag börjar bli hungrig nu! >.< Har suttit sen lunch och skrivit ner orsak, symptom, diagnos, behandling och ev. profylax på hundens och kattens parasiter nu. Innan den här dagen är över ska jag skriva klart hästens också.
Sen är det ju bara endokrinologin kvar. Och lite annat...

  Här är en bild på huvudet av en hakmask. Den är rätt söt tycker jag^^ Igår hörde jag på radion att om man hittar ett ägg utan gula så är det ett tuppägg och det kommer kläckas ett monster! Kanske ett sånt här monster? :D

Jag vet dock inte vad jag vill äta, och jag är inte jättesugen på att ställa mig och laga någonting. Får väl bli en macka och müsli. Snabbt och enkelt.

Idag hade vi föreläsning om sjukdomar i reproduktionsorganen hos hund (och minimalt katt). Föreläsaren var bra, dock påminde hon mig lite om en dagisfröken. Så de borde jag väl också börja renskriva.
Problemet är bara att mitt block börjar ta slut. Igen. Tänkte ta en vända förbi leksaksaffären imorgon och hitta någon slags julklapp till Henkebus. Om inte annat ska det bli lilla julaftonklappar :) Så får väl passa på att hitta ett bra block då.

Näe mat var det. Tvättstuga imorgon också. Yippie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback