Hold on little girl - the end is soon to come

Heeeeeeej!

Igår var en seg morgon, gjorde melodikrysset i sängen^^ Jag klarade hela IGEN och den här gången var det inte några barnfrågor! xD go me^^

Resten av dagen läste jag lite Meme och sen var jag faktiskt väldigt duktig och diskade, duschade och sen pluggade jag fram tills dess att vi skulle gå.
Jag hann även trycka i mig en egyptisk ibumetin - den är rund, rosa och smakar lite smultron när man lägger den på tungan .__.

Vi gick ner på affären och inhandlade ingredienser till pizza. Sen gick vi till Linnéa och Martina, Madde kom också dit. Vi gjorde pizza med en supersalt deg.. isch! Sen myste vi med andra onyttigheter och hann se filmen Hanna på DVD och sen såg vi The Prestige på 3an. De var båda väldigt bra, den senare en liten hjärnskrynklare i ordets andra bemärkelse. Man satt på pottkanten enda fram till de sista 5 minuterna.

Idag ska Madde komma hit, om typ en halvtimma är det sagt. Vi ska förbereda inför tisdagens Dss-middag, med lekar och sånt :)
Jag måste skriva ner sångtexten så att jag kan skriva ut det också.

Idag är jag en ko! Muu! <3 Ha en bra dag sötnosar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback