And I'm the devil!

De två förra inläggen var sparade som utkast, så jag kastade ut dem på riktigt nu - därav tre inlägg samma dag.

Igår kväll kom vi åter tillbaka ner till Skara efter att ha spenderat en långhelg i Fredrika Bremerskolan på Hazard Lan. Upplevelen var långt över förväntan, hade väldigt roligt och träffade massor av trevligt folk :)
Hann sitta tre pass i kiosken, plugga inför seminariet och hälsa på ett par timmar hemma. Jag, mamma och syster fikade, sen hjälpte jag mamma att kratta i trädgården, sen gick vi till Skogis och satte ljus på morfars grav och vid minneslunden. Sen var det middag hemma hos Fäskens mamma så jag pressade mig genom folkhorden vid tunnelbanan och tog mig tillbaka till Haninge. Mumsig kantarellsås till pasta och en god men mäktig chokladtårta!

När vi kom tillbaka igår bestämde jag mig för att plocka ur dreadsen för den här gången och hinna duscha. Jag hann se drygt halva Fråga Olle dokumentären, Criminal Minds och CSI innan jag runt halv 2 på natten var klar. Då orkade jag inte duscha i alla fall, och tänkte att grannarna blir inte glada om jag gör det heller. Enda legitima anledningen att duscha så sent i en lägenhet är om man spytt ner sig i sängen eller nåt... >.<

Så jag gjorde det imorse istället. Men ojoj, jag borstade inte håret innan, och massor av hår hade legat flätat lite fel och omlott, så jag hade fruktansvärda trollflätor precis intill hårbotten som jag fick borsta ur i två omgångar. Jag har borstat ur säkert en 3dl hår om man skulle vacuumförpacka det xD Nu väntar en rejäl inpackning och nyfärgning - det skiftar i rödbrunt >.< Och så kan vi ju inte ha det!

Vi hade för övrigt en jäääätteseg föreläsning idag med en snubbe från AstraZeneca i Mölndal. Jag kände hur ögonen gick i kors och nackmuskulaturen slappnade av flertalet gånger. Ojoj, men tog mig igenom hela tillslut.

Jag skulle behöva handla lite prylar till typ frukost och sådär. Sen vill jag gå och simma, men måste kolla öppettiderna på simhallen.

Okej meneeh Herrå! :D



Ps. Lyssna på låten And I'm the devil av Angels Of Darkness, ny favorit^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback