Today I woke to a rain of blood

Igår letade jag efter essenser på Ö&B eftersom jag har hittat det i Skara. Men där fanns det bara en kladdig flaska viol kvar. Idag bestämde jag mig för att ta den och diska av den eftersom jag inte hittar nåt annat Ö&B. Förhoppningsvis skulle de ha fått in idag så jag får gå förbi imorrn och kolla om det har packats upp, skulle vilja ha blå hallon också : )

Vad gjorde vi mer igår..? Var nog bara hemma och tog det lugnt i värmen efter praktiken.
Idag har vi ätit våfflor som kompensation för att jag inte åt några på våffeldagen ._______.

Jo! Igår försökte jag få tag i Efi för att han ska föra över pengar till mig för elen, OCH städningen eftersom han inte har städat uppenbarligen. Men han svarar inte, så idag ska jag låna mammas mobil och ringa och tjata på honom. Det är trots allt 700kr som jag har lagt ut.
Ringde dock Hasse imorse och frågade ifall det finns möjlighet att jag kan komma och städa där i sommar när jag är på väg ner till Metaltown - och det går bra. GUD vad skönt det kändes, en stor sten lyftes från mitt bröst att slippa lägga ut 1000:- till bara för att idioten inte svarar...

Jobbsökandet går fortfarande värdelöst. Nu är det strax Family Guy, sen ska jag se Bonde på datorn. Och så ska jag sy upp kjolen, den var alldeles för lång x3

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback