Tillbaka till framtiden

Igår hämtade jag som sagt folket efter globen och körde ut till värmdö. Min far och hans fru är eskimåer, det var 16.5°C i köket imorse, och det stör inte dem. Så jävla sjukt... Frös som en gris inatt om jag ens tänkte tanken att stoppa en enda liten tå utanför täcket : /

Idag har vi haft en helt okej dag på praktiken. Bra faktiskt. Avslutades med att vi gick och pantade och köpte bullar till oss och de två som fortfarande jobbade.

När jag kom hem så åkte jag med mamma och mats till farsta. Köpte nya hörlurar till mp3n för nu har båda gett upp. Blev även en stooor flaska såpbubblor med fräcka blåshål (!!), en ny nagelfil och en palett blandade ögonskuggor.

Nu ska jag se Tillbaka till framtiden på 4+ och önska att jag låg i en annan soffa och gjorde det : (

Imorrn kommer hö, så jag får dra ut imorrn bitti och hjälpa till att ta emot det.

Om. Nom. Nom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback