Tankar på en buss

Klockan börjar närma sig 12 och det är 4 timmar sen jag lämnade Stockholm på buss 830 mot Göteborg.

Första timmarna sov jag, och sen har jag mest kramat kudden, lyssnat på musik och spanat ut på grönskan. Det har faktiskt varit himla bra väder än så länge, men bortåt horisonten börjar molnen hopa sig så det lär inte bli nån förfest i parken inte.

Har precis sett på andra delen av Bonde söker fru och presentationerna av de fyra sista bönderna. Hoppas det blir bra, verkar vara lite bättre bönder det här året, kanske inte lika pinsamt som förra säsongen .______.

Fy vad mitt batteri blir sämre och sämre känner jag. Och det finns av någon anledning inga eluttag på den här bussen, vilket är konstigt för den är relativt ny, och internet finns ju... Jävligt dålig planering.

Mm någon har en asnajs parfym på sig som doftar som min Dior Star, typ liljekonvalj. Kan inte sluta sitta och sniffa^^ Den är så bra för den får man inte ont eller blir snurrig i huvudet av^^

Näe nu ska jag allt plocka upp mina äggmackor, och stoppa ner min stackars hungriga dator!

See ya'll ill Gothenburg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback