Skämt

Linnea kollar på semifinalen i esc och just nu är det Moldavien. Det är ett skämt. Det är svarta KKK och en vanlig KKK som tror att ballerinor ska cykla enhjuling. Jag dör.

Idag var en rätt bra dag på praktiken faktiskt, gick lagom långsamt, började aldrig regna, och vi hade det trevligt. Idag gick vi inte till rastgården utan gick ner en promenad längs söder mälarstrand istället. Fick gå med lite jobbigare och dragigare hundar. När vi kom tillbaka var det bara en lång tjock fläta och alla hade kanske 20cm var att spela på. Puckon... x3

Efter praktiken hjälpte jag Ardente att hämta ut ett paket, och sen skulle jag åkt till Jordbro för att sova hos Hanna. Men hon skulle till Hööks kl 5 med sin mamma så jag gick förbi hemma först för att hämta mobilladdare och jacka, men sen skulle hon till stallet, så det blir nästa vecka i alla fall. Det hade blivit lite för dåligt med tid känner jag. Fördelen är att jag han sy till kjolen nu så den är kortare och finare^^

Ewwww NU är det Sverige och Eric Saade och han sjunger verkligen the themesong of his live - I will be popular. Yeah keep dreaming.

Näe men göra kväll och hoppa i säng typ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback