Pure Happiness

Idag började vi tidigt, och jag hade jättesvårt att gå upp. Men jag gjorde det tillslut i alla fall, och det var en halvlångsam dag. Men det funkade bra, jag hoppade in och myste lite med Romeo och Rasmus en stund, vackra pojkar : ) Har även smackat med Alba, Wilmer och Love (som jag har döpt om till Herbert the Pervert).

Kom hem och hitttade äntligen hur man ser på Glee på nätet, så jag såg Wheels, och sen kom syster och såg slutet med mig. Vi gick och hämtade bror på dagis och sen tog vi packningen och mötte mamma och sen gick vi från Gamla Stan bort till Strömkajen. De är väl inte ute än på en halvtimme, 40 minuter kan jag tänka.. Eller så är de ute typ nu. Minns inte. Skit samma.

Syster ville gå genom Kungsan så det gjorde vi. Där hade de nå montrar om forskning och fonder och hej och hå. Bland annat Karolinska Institutet, vilka delade ut heliumballonger, så jag var ju bara tvungen att ta en!^^ Så sen satte vi oss på gräset och blåste bubblor, hade en ballong och sen kom plötsligt en indier upp och undrar om vi vill ha en varsin GB Sandwich för att de hade köpt fel eller för många. Oavsett anledning så blev vi extremt super JÄTTEGLADA!!! : D

Nu har vi tagit oss hem och jag har tvingat i mig lite äckliga nudlar, och nu är det sista delen Back to the Future som gäller på TV4+

Gissa var jag vill sova inatt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback