Miljonhäst

Nu skrev jag ett inlägg men det råkade försvinna så det här är en kortare version för jag orkar inte mer.

Igår kom höleverans, så nu har vi hö för en hel armé! Sen red vi ut en kortare runda, hästen blev rädd för något och jag höll på att ramla av, men det gick bra. Knäpp säger jag, KNÄPP!

Idag har vi byggt ner systers säng och fixat till i hennes rum så nu är det luftigt och ljust! : )
Efter att ha fyllt på magsäckarna så red vi ut igen, den här gången längre och mer fartfyllt. Idag hoppade vi både diket vid Fridenrakan och de tre stora krondikena helt utan problem! Åh vad jag blev glad och stolt över min lilla häst! Sen visade han mig även att han kan galoppera fort om han verkligen vill, han visade även tendenser till att vilja börja bralla men jag höll tillbaka dem, för jag hade antagligen inte suttit så bra då xD

Imorrn börjar vi tidigt... Men slutar tidigt också^^

Jag älskar min häst! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback