Magknip

Det liksom kniper till i magen och jag blir varm i huvudet. På ett dåligt sätt.
Jag vet inte hur jag ska kunna sova inatt.

Alltså jag tycker att man kan berätta på en gång om något sånt här händer, så jag slipper sukta i flera veckor för att sen få det som en hink iskallt vatten över huvudet.

Är det bristen; eller snarare tvärtom som har orsakat det? Hade det kunnat förhindrats eller var det en slump?

Herregud jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Det enda som är säkert är att jag har ljugit för mig själv och jag har hela tiden vetat om det. Men jag trodde ändå att det skulle vara en lite smidigare övergång... Seriöst. Trodde du var mer man än så.

Nu släpper jag hämningarna, första bästa - here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback