Undermedveten

Tänk vad man vet vad man känner när man sover men inte när man är vaken?
Jag tänker inte berätta allt vad jag drömde, men för min egen skull att minnas senare så tänkte jag stapla upp lite punkter.
--> Hackande av valnötter... (asså wtf?)
--> Du bor i ett träd (!?!?!?) i VH, vari jag måste ligga längst in om jag ska sova över för din bror ligger längst ut
--> Din mamma är sjukligt pedantisk
--> Din mamma får spunken när jag berättar att jag har sköljt och snoppat jordgubbar; "Men du är medveten om att du måste tvätta håret efter det va?" Jag; ?? Din mamma; "Jo men för bakterierna på jordgubbarna sätter sig i håret." Jag; "Eh....okeeeej. Näe men visst det är klart jag kan göra det om du vill...?" *Hon är ju sjuk i huvudet...*
--> Pappa och Anne-li bor i radhuset på Djurö igen/sen alltid? Jag kommer dit bärandes på en tv och du är där.

Äh knasigt jävla liv man lever. Och vad betyder allt egentligen?

Solen skiner över Skara igen, jag och Sandra tänker gå ut på långpromenad och ta med varm choklad/blåbärssoppa : ) Hon ville bara se klart Vasan först, så jag ska bara göra mig iordning sen tänkte jag knata över dit.
Puss i ljumsken

Kommentarer
Postat av: S

galet härlig promenad! :)

2011-03-06 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback