Semliga Sambos

En del har sambos som inte fäller ner toalocket, en del har sambos som röker inomhus, och en del har sambos med oförskämda snorungar. Men jag har en sambo som är en fäsk och som är jättegullig och kommer in till mig när vi sitter i grupp och gör seminarieuppgifterna - med en semla! Aww du är den finaste <3 : D

Igår mailade jag om bilder från freakshow eftersom det bara var en upplagd på mig på fb, så jag tänkte att jag skulle visa ett par till i alla fall så ni får se hur det var. Fler bilder finns att se här, det vill säga om ni kommer åt dem...

Usch vad jag vill ha en ny bloggdesign, min är så sjukt tråkig. Någon som vet hur man gör och som vill hjälpa mig?

Nu ska jag fundera på vad jag ska packa och kanske äta lite middag. Puss och Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback