Piss&Pest&Senapsglas

Jaha. Så var man här igen. Jävla skit också. Jag skulle vilja kasta ut någonting genom fönstret men jag ser inget som kan få offra sitt liv för min ångest.
Egentligen är det inte så mycket ångest längre som det är tomhet. Oavsett så finns det ingen annanstans jag har mindre lust att vara på än här.
Heléne bjöd in mig på The Zone i Gbg den 2 april, vilket är om vad blir det, helgen om två veckor? Typ. Så det ska bli lite skoj, kan definitivt behöva dränka mina depressioner i lite alkohol tillsammans i trevligt sällskap^^

Mamma har fört över lite pengar till mig nu också vilket känns jätteskönt, så jag kommer slippa äta nudlar trots allt.

När jag kom hit fick jag ett kärleksfullt välkomnande av Illidan, gosgosgos <3 : ) Sen satte vi oss i soffan och åt lunch (jag) och tänkte att halv föreläsning om urinorganens sjukdomar kommer jag klara mig utan. Särskilt som jag får material till det i alla fall.

Kanske gå ner och boka tvättstugan sen, måste definitivt ha photoshoot med mangeln snart! Måste pigga upp mig lite! Vilket får mig att tänka på en annan sak - jag ska youtubea fram någon tuff sminkning till det^^

BajsBajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback