Otillfreds

Det var fyra veckor mellan förra gången jag var här sist, och den här gången. Mellan den här gången och nästa kommer det vara fem veckor. Inte så jättestor skillnad så, men det känns så sjukt långt.
Jag minns att jag och Ardente gick längs vägen hem från ICA och pratade om det, och då var det 10 veckor till vi skulle få åka hem. Då var jag jätteoptimistisk och tänkte att det skulle gå jäättefort och vi skulle ha det så bra. Jag lade även till kommentaren att jag antagligen skulle tycka att vid typ tre veckor kvar att det skulle vara skitjobbigt. Nu är det som sagt fem veckor kvar och jag vill bara gråta. Jag vill verkligen inte åka tillbaka. Jag har sån fruktansvärd ångest över att åka härifrån. Åhh vad jag önskar att det var i Uppsala och inte i Skara. Jag skulle även föredra att vara i Gbg framför Skara. För i Gbg händer mycket roligare saker, det är en STAD och det finns tåg raka vägen hem. Skara är en jävla håla och jag skulle bli själaglad om hålan försvann från jordens yta. Helst vill jag få bort mina saker därifrån först.
Men allvarligt, jag minns att jag satt i lägenheten på Kaplan och räkade ut att terminen bara var tre och en halv månad (egentligen typ fyra månader) och då var jag också helt sjukt optimistisk. Nu är det bara en gång kvar som jag kommer vara hemma här innan jag fyra dagar senare åker upp för att vara kvar här hela sommaren. Sjukt vilket konstigt perspektiv man har...

Jaha. Idag då, så skulle jag fyllt i sista lilla strecket som Teddy missade, och tiden ombokades ju från fredags. Men när jag och Hanna står utanför och väntar i 40 minuter och inte en kotte dyker upp eller ringer så får jag damp och går därifrån.
Inte helt okej faktiskt. Måste ringa dem senare i veckan om de inte ringer tillbaka själva...

Jag bröt i princip ihop för Hanna sen, i frustration över att vara tvungen att åka tillbaka ner, och i frustration över att inte åka härifrån helt tillfredsställd... Det kanske inte är så drygt egentligen, men jag vill ju... ÅHHHH. Hector arg över allt och lite till.

Näe jag vill få pengar för Metaltownbiljetten och så vill jag köpa dreads. Men det får även det bli på påsklovet.

Jag kommer vara sjukt sublimerad den här tiden i Skara inför påsken. Jag planerar att gå till gymmet helst varje dag, och dessutom plugga och öva inför praktiska examinationen.

Vara med syster nu.

Bajs på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback