Mörsat Monster & Hemtenta

Idag är det vårdagjämning : D
Vilket ju då innebär att dagen och natten är lika långa; däremot har jag ingen koll på om det är idag och igår natt eller nu inatt som är lika långa... Oavsett, så kommer dagen imorrn att vara längre! Wiiie! : D

Detta har vi då firat med att sitta i biblioteket och skrivit på hemtentan som vi fick ut idag vid 12. Oj vad tungt, det är lite sinnessjukt. Har än så länge bara gjort första uppgiften klar, och den lär behöva redigeras lite. Har börjat ta lite referenser till uppgift två, och läst på lite. Kommer försöka fortsätta lite grann på den senare när jag har ätit och inväntar halv 8 hos mig : ) Vilket det bara är två veckor kvar på av säsongen! : O Milstolpar inför påsklovet, hehe.

Det blir inte någon spännande middag för min del ikväll, det blir bara lite äggmacka, så får jag ta något mer senare ikväll till pilleruttet. Hm.. vad tänkte jag på? Äh skit samma.

Behöver gå tillbaka till coopen och skaffa fler reflexmonster eftersom ett annat monster tyckte den var himla rolig och mörsade den ._____. Knäpp säger jag, knäpp! x3
Måste bara komma på var man ska sätta alla.. : P

Pussochkramochklappistjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback