Lördag kväll

Det ligger en katt här. Lite gosigt faktiskt : )

Det blev mycket svett och hårda tag på gymmet idag, men jag förkortade min springtid med över 5 minuter, vilket inte låter så mycket kanske, men det gör skillnad, och mer ska det bli! Jag längtar tills snön är borta så man kan dra ut och springa på Petersburg.

Efter gym och dusch så tog vi en promenad med lite kartong och metall till återvinning, och sen gick vi till Kaplan och hämtade grejer i lägenheten, dammsög och gjorde färdigt köksutrymmet. Nu är det bara badrummet och skura golvet kvar där, plus lite grejer i källaren. En faktura fick vi också, minsann.

Väl hemma vände vi bara i dörren och lämpade av grejerna, sen gick vi på affären och handlade inför kvällens amerikanska pannkakor : ) om nom nom!! Måste nog gå och ta en till och mumsa på, eller ett majsbröd eller nåt, så jag inte tar ab på fastande mage. De där gulingarna blir jag illamående av annars, isch!

Jaha, så då var det alltså supermåne ikväll. Sist det var fullmåne glömde vi bort att yla, men nu är det värsta värsta tillfället, så jag ska bara göra kväll, sen smyger vi ut på balkongen och ylar!^^ Vi håller även tummarna för att vi förvandlas... Hehe.

Sov så gott nu ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback