Lördag förmiddag

Vaknade som vanligt för tidigt. Bara av den anledningen skulle man behöva gå ut och göra nåt så man liksom sover ut för att man gick och lade sig senare än vad man vanligen går upp... (bara lite överdrivet, men du fattar konceptet).

Jag höjde volymen på Ring så spelar vi, och satte mig och läste några kapitel i Torment. När jag blev för hungrig gick jag upp och åt lite frukost, och nu så vaknar jag upp lite framför datorn men tänker att jag ska gå ner till gymmet sen. Lite arg på mig själv att jag inte varit där sen i måndags. Skäms på mig!

Filmen jag såg igårkväll förresten, himla spacead. Ten inch hero. Handlade inte ett dugg om vad jag fick för mig av titeln. För det första så började den väldigt pang på utan några särskilda detaljer eller presentationer, utan bara körde på. Inget blaj här inte. Men misströsta ej, det kom senare! En riktig skitfilm - egentligen, men det var som tipsaren sa, en Feel Good-film. Ja definitivt, och jag skrattade rätt mycket åt karaktärer och kommentarer som var riktigt klockrena.

Nee nu ska jag plocka undan lite disk, göra morgon och sen klä på mig och se om sambo vill hänga på ner till gymmet eller om jag blir själv. Sen får det bli lite röj, ser ut som hej kom och hjälp mig här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback