Lagom effektiv

Idag började jag med att föra över pengar för hyra till sambo, och kollat upp en massa grejer som jag tänkte fram igårkväll. Ska börja kika på att göra mig en hemsida för hästskjutsar : D
Sen var vi iväg på gymmet, cyklade 20 minuter och gjorde ben och mage. Kände att en nerv i vänster skuldra hade kommit i kläm och tog sig i uttryck genom att det smärtade på framsidan... Så jag har helt enkelt tagit tag i mig själv och bokat en tid på naprapathögskolan under påsklovet! Nu jävlar ska det utredas och redas ut^^

Efter gymmet cyklade vi till Jula och jag införskaffade en ny elplugg så det äntligen kunde få bli lite ljus i hallen efter att den förra gick åt helvete. Vet inte hur bra det blev, kablarna var lite stela, men det blev ljus i alla fall. Vi får låta bli att byta lampa helt enkelt^^ Det är för övrigt en mörkade runt vit ring under den när man tar bort den - för det gjorde inte målarna... .______.

Vi har ätit popcorn och tittat på PoTC, och nu har jag även läst ut Torment. Någon gång i sommar kommer tredje boken, Passion. Fram tills dess ska jag försöka läsa färdigt Aldrig fucka upp så jag kan lämna tillbaka den, och sen blir det Grottbjörnens Folk. Uppenbarligen så ska det komma en ny bok i den serien om tre dagar. Hon skriver inte särskilt fort den där Jean M. Auel. Inte för att det gör mig något än, jag har ändå inte hunnit börja. Så länge hon hinner skriva klart alla innan hon dör.. x3 Morbida jag.

Sambo står och lagar mat nu, sen vet jag inte om vi har tänkt se vidare PoTC eller hur det blir. Glöm inte att om en timme är det Earth Hour, och inatt kl. 02.00 ska klockan ställas fram till 03.00. För enkelhetens skull ställer jag nog fram klockorna innan jag går och lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback