In your FACE

Hela veckan har Skara gjort allt möjligt knas för att hindra mig att åka hem. Det har varit inställda föreläsningar och tågbiljetter som inte gått att boka om, det har varit känslan att behöva öva en massa praktiska grejer, men framför allt fick jag den sista känslan av det när jag satte mig på tåget från Skövde - som kom i tid - men som fick motorstopp (???) och tog oss ifrån station 27 minuter försenade, och av andra anledningar rullade in på sthlm central 45 minuter försenade. Så istället för att ha en timme på mig att hänga på Roslagstulls Djurklinik inför första arbetsintervjun så blev jag typ 5 minuter sen dit. Det gjorde inte så mycket för Gunnel var inte klar än, men ändå.

Efter intervjun som kändes något stel men helt okej så blev det en promenad som jag kollat upp rutten på karta, hem till Andy - som jag möter i porten och är alldeles uppjagad över att ha glömt nycklarna på jobbet. Så det blev till att åka hem till hans päron och låna extranyckel. Så den du, nu har man kommit förbi steget träffa föräldrarna, även om det dock inte riktigt var under de förutsättningar man tänker sig xD
Till slut kom vi tillbaka och in, åt lite mat och såg på SW III och myste i soffan.

Nu har jag relativt nyligen kommit hem från den andra intervjun på Värmdö Djurklinik. Det kändes mycket trevligare och mysigare där, dock blev jag så till mig och glömde helt bort att fråga såna basala saker som arbetstider och uppgifter, men jag ska maila över lite referenser, så jag får köra på det i samma mail.
Hoppas Hoppas Hoppas! : D

Imorrn vill jag ut och rida! R har tydligen varit sjuk, ska ringa upp henne sen och höra hur det är med henne.

Näe nu blir det limevatten och gårdagens avsnitt av halv 8 hos mig samt sthlmsnatt^^

Pusselipuss


Kommentarer
Postat av: Ardente

Jag saknar dig!

2011-03-10 @ 21:47:10
URL: http://vagentillskara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback