Fancy Fingers & Aspirationspneumoni

Idag har jag jobbat på bra enligt mig själv, har gjort klart hela andra uppgiften och snart halva tredje uppgiften, ska göra klart den helt senare, så att det bara är sista kvar. Eventuellt att jag behöver börja på den sista idag, vet inte hur lång tid den kommer att ta, har inte ens läst den, men som jag har förstått så handlar det delvis om behörigheter inom medicinering.

Jag och Emelie åt lunch tillsammans hos henne, men först gick vi en sväng med Esther i vårsolen : ) Vi kom till och med över ett gäng gula krokusar och lite snödroppar intill en husvägg på Kaplan, myyyysigt : D
Matilda som jag trodde skulle komma hit imorrn eller på torsdag kommer troligen inte komma hit förrän på måndag, vilket betyder att min lugg får fortsätta vara rak ett tag till.. : P Däremot tänker jag ta en promenad eller cykeltur bort till coopen och skaffa lite hårfärg tills dess. Frågan är om jag vill göra det nu på en gång eller om jag vill spara det till i helgen?

Heléne har bjudit med mig på Tattoo Expo i Göteborg vecka 14, och det är typ den veckan mamma hade tänkt komma ner. Hm.. hon får komma nu i helgen istället xD Jag skulle gärna gå på den, komma härifrån och göra roliga saker med Heléne är alltid uppiggande : D

Slå en funderare på det, innan solen går ner. Har tagit sista pillret nu, snälla snälla SNÄLLA var slut nu : (

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback