C

Jag har lyckats fylla på med ett par låtar till i den svenska ABC-playlisten. Det är bara C, Q och X kvar. Q och X kan jag tänka mig att ta som undantag. Men herregud. Nånting måste det ju finnas på C...
Nu har jag gjort klart pbl till imorrn också, och igår läste jag om gastroenterit, fick med lite om colit också, men inte så mycket. Känns bra att vi ska göra arbetet tillsammans i pblgruppen.

Vad mer har hänt? Typ ingenting. Vi hade det sista om pancreas samt inappetens hos katt idag. Igår skulle vi ha varit på biblioteksinformation, hur man söker bland vetenskapliga artiklar. Cecilia sa att hon trodde att det var obligatoriskt. Jag hade för mig att det inte var det. Oavsett så har jag ingen lust att infinna mig, så det gjorde vi inte heller. Jag ber hellre om hjälp hundrafyrtioelva gånger istället^^

Eftersom det inte blev någon lasagne igår så blir det ikväll istället : ) Om nom nom... Ska göra egen ostsås och lite sådär. Och eftersom jag är jag så kommer det mesta att bli på en höft och experiment, för då blir det bäst tycker jag. Att göra sin egen version men att ta stöd ifrån ett befintligt recept. Knock ya to da ground! ; )

Joo Constantin ringde från Roslagstull under föreläsningen, ringde upp sen. Ska dit kl 17 på onsdag om en vecka. Vad ska jag göra i en timme då? Åka dit och sätta mig och läsa typ? Jag hinner ju liksom inte hem emellan... Öva intervjufrågor? Det kommer helgen gå åt till i alla fall. Kanske en stund på motionscykeln också, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback