Volvo, faluröd, blixtar och dunder!

Idag när vi gick upp var det fint väder ute, och det höll i sig till efter lunch. Efter stalltjänsten så fortsatte vi måla, och jag har snart målat halva sidan av stallet som jag målar på nu - dock är det lite mer på den andra halvan eftersom den jag målade på idag var det massa buskar längd med..

Efter lunch skottade vi lite i ridhuset, och sen målade vi lite mer läkt för att sedan höra hur det mullrade bakom träden och kolsvarta moln tornade upp sig. Jag plockade undan medan Martina hörde med Lena ifall vi skulle ta in hästarna tidigare; när alla fyra var inne började det regna för att till slut bli en monsun.

När det lugnade ner sig fick jag låna den äntligen tankade och laddade Volvon och handla lite mat åt mig, samtidigt som jag lämnade Martina hemma hos sig, hon ska vara ledig imorrn vilket innebär att när jag är klar här så måste jag gå ner till stallet och höra med Lena om foderstaterna och kvällsfodringen, samt Foo Fighters imorrn!

Nu måste jag gå på muggen, så håll i hatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback