Toalettpapper

Igår kväll bestämde vi oss för att gå ut och öva på poi på gräsmattan utanför huset - utklädda - för att Helénes syrra skulle tycka att vi var pinsamma när de kom med vagnen. Jag hade Helénes rosa peruk sen förra freakshow samt hennes my little pony klänning, hon hade sin kigurumi, och syrran hade allmänt busiga kläder - rosa strumpbyxor, hängselshorts och ett linne med en enorm jordgubbe på.

Medan vi stod där och övade, insåg jag att jag hade lärt mig fel i det första tricket och blev helt enkelt tvungen att lära om från början. Tog typ aslänge, och jag svor och stampade i marken och fick bollar både på smalbenen och i ansiktet. Men tillslut kom jag på hur jag skulle göra för att öva in de två olika delmomenten och särskilt det som jag inte fick till, för att sedan sätta ihop dem, och sen kunde jag det! Nu undrar jag om jag minns hur man gjorde... Måste pröva igen idag xD

Åsa och Elin verkade inte ett dugg störda över våra outfits så vi gick in igen - det hade dessutom regnat ett tag - bytte om, och gick och köpte pizza som vi åt och såg MLP till.

Sen lyssnade vi på musik och spelade kort. Heléne hittade den här übergulliga bilden som vi måste ha i badrummet min kära sambo! : D Du får gärna modifiera den om du känner för det - tyckte bara texten var så awesome xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback