My Little Pony

Idag har vi varit inne i stan och hämtat ut armband till Metaltown och köpt tennisbollar och snören för att göra poibollar - vilka vi sitter och tillverkar nu, med My Little Pony i bakgrunden. Vi köpte veggieburgare på BK och satte oss i hamnen och picknickade, köpte även nya såpbubblor då de tog slut på tealicious.

Jag ska ta och försöka ringa Mats idag och be honom ringa muppen så jag får mina pengar nån gång. Och pappa, så jag får pengarna för syrrans tågbiljett. Så kan jag gå på Liseberg och hitta på lite annat som kan dyka upp.

Här kommer lite bilder från i lördags, Tealicious Muffinparty i Slottsskogen : )



En kanin solar på gräsmattan


Draken, sengångaren och Mad Hatter dricker te och äter muffins

Uttern, enhörningen, ekorren och kaninen

Den blå musen myser i solen


Kaninen som vill ha en riktig kigurumi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback