Metaltown Dag 1

Igår var en dag med blandade känslor. Nog för att det var en helt AWESOME dag med System of a Down som höjdpunkt, men det var även en hel irritation över att det var så jävla kallt, jag hatar när folk i publiken gör mosh pits, folket i gruppen var stundom både dryga och sega, och det tog miljoner år innan vi kom hem.

Men det har varit sjukt häftigt, även om festivalområdet var jävligt puckat utformat - det förstod även jag som aldrig varit på festival tidigare... Har träffat på Madde, Erik och Fluffigt, och har ätit Churros. Gott^^ Idag får det bli Langos till middag, vi har käkat pizza till frukost/lunch och jag tryckte i mig hela även om jag inte orkade - för att stå mig så länge som möjligt.

Som ett exempel på hur sega folk är; jag sa att jag skulle packa ihop min väska tills imorrn så det bara är sovkläder att packa ner ungefär. Då får jag kommentaren; "Meh vi kommer ju inte hinna till Arch Enemy". Jag har ätit upp hela min pizza medan alla andra ätit kanske halva, jag har klätt på mig, packat, sminkat mig, borstat tänderna och surfat en stund. Om vi missar Arch är det inte mitt fel. Jag vill åka NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback