Göteborgsmorgon

Jag, Matilda och Elin har snarkat ikapp, medan Åsa, Linnéa och även Elin själv spenderar frukosten med att klaga på att vi snarkar. Men när de låter taklampan lysa, spelar musik, pratar med JÄÄÄVLIGT STORA BOKSTÄVER och skrattar och grejar och tar en timme på sig för att gå och lägga sig, och jag inte säger någonting. Då tycker jag att de ska hålla käften på morgonen. En rättvis hämnd mot det skulle ha varit att jag tog deras varsina huvuden och slog hårt emot betongväggen, men jag gjorde inte det. Det där med jämvikt och balans.. Äh glöm det.

Det ser ut som ett bombnedslag här och det känns jävligt taskigt mot Heléne, så nu tänker jag klä på mig och säga Chop-Chop! Nu gör vi en kraftansträngning här och röjer upp. Skulle ju kunna vara schysst...

Om en och en halv timme ska vi åka till Liseberg, ska bli najs!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback