Somrigt

Idag har jag velat bada, men det blev inget. Tog ett kvällsdopp igår med syster, där satt en kille på berget med en svart ungkatt, vet inte om det var hans eller bara en väldigt social katt, men den kom fram och hälsade och följde med ut på bryggan vilket var lite jobbigt när vi skulle dyka i.. x3

Igår red jag även ut på Kurre själv, red på kandar på Postkandaret, det vill säga två tyglar men på samma bett, ett överst som blir som bridong och en längst ner som stångtygel. Gick förvånandsvärt bra, han var jätteduktig och jag var stolt igen^^ Vi tränade på igångsättingar till både skritt, trav och galopp från halt, och sen halt igen. När vi red ner för en backe så kom en cykel och drog förbi på den korsande vägen. Vi skulle åt samma håll, och när den började försvinna i kurvan så gnäggade han efter den!! Söööt men knäpp häst jag har xD

Idag har jag varit med syrran och Elin på Nacka Forum. En flanellskjorta, ett par strumpbyxor och en ansiktsmask för ikväll blev det, och lite thaiwok med nudlar, om nom nom^^

Nu är jag hemma hos mamma, jag är sugen på mer jordgubbar... Eller chips. Mmm salt...

Trodde min moster skulle vara här idag, men hon dyker liksom inte upp, så jag ska dra igen ytterdörren och hoppa i duschen. Åker till jobbet imorrn bitti, ska bara ringa och höra om skjuts imorrn sista biten från bussen.

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback