Rabarbergrön

I lägenheten i Skara har vi en diskhorensare som är grön - rabarbergrön minns jag att Fesk kallade den någon gång, och jag tyckte det lät så fint^^

Mamma har kokat rabarberkräm och jag fick med mig i en yoghurthink, åt nyss en liten portion med mjölk. Om nom nom, men jag känner att det blev liksom en hinna över tänder och tandkött, lite som när man äter en omogen banan ._____.

Idag har jag tömt de sista två boxarna på strö, och vi har även hunnit med att skura ur dem och måla - väldigt duktigt av oss.
När vi skulle ta in muppbrudarna så tappade jag åringen - hon stack in i en hage som var precis brevid. Lena kom ut och vi höll upp slangen som ett staket, och sen fick hon tag på henne.
Det började med att hon höll på och skuttade runt och stegrade, och sen när vi var jättenära stallet så gjorde hon en piruett och repet gled ur mina blanka handskar... Jaja, det var dagens äventyr xD

Imorgon åker jag hem igen, skönt. Ledig två dagar, fast jag trodde att jag bara var ledig en, vilket var en trevlig överaskning : )

Nu ska jag lyssna på EA och läsa lite i min bok, pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback