Phew!

Idag vaknade jag flera gånger, men gick upp vid 9, för det är så sjukt varmt och klibbigt! Äckligt att vakna av att vara klibbig och svettig i nacken och hårbotten... Så jag gick upp och åt frukost och såg på Bolt - upptäckte att det var ett roligt klipp med Rhino efter eftertexterna^^

Sen åkte jag till Gräsis och meckade med vagnen. Har tagit bort sätena och ryggstöden, ska göra nya plyfaskivor där, då de har blivit ruttna på vissa ställen >.< Skumgummit och tyget går däremot att återanvända, ska bara göras rent ordentligt - pinsamt med rostfläckar i ryggen på någons brudklänning xD

Nu är jag tillbaka hemma, har fått lön för juni och förskott på 1500 så jag slapp låna av mamma för den här månaden också. Nu har jag några slantar kvar, och jag ska vara supersnål på mat, och jag ska inte köpa någonting - eventuellt selpinnar till lokselen, om det skulle komma till att det blir körningar. Just nu har jag en dålig känsla av att sommaren kommer springa förbi... : (

Sandra ska komma förbi och låna nyckel till lägenheten i Skara, hon skulle på bröllop och hade ingenstans att ta vägen då saker inte blivit som de skulle helt enkelt.

Om man skulle ta och se lite Glee, bara ett par avsnitt kvar nu : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback