Morgonstund har Vitamin D i mun!

Nu är jag hemma idag, för att sen jobba torsdag, fredag och sen åka till lådna fredag kväll och vara ledig i helgen. ÄNTLIGEN ställer jag om tillbaka till helgledigt igen! Det är rätt värdelöst att vara ledig när andra jobbar >.<

Hade väl velat åka och fixa på vagnen idag, ringde Renée igårkväll. Då hade hon dåligt batteri och skulle precis ut och rida och skulle ringa tillbaka. Åh jo eller hur... Så tja, jag vaknade tidigt och gjorde frukost. Sen lade jag mig i solen på balkongen - har inte legat och bara solat på typ hela sommaren (!!!!!). Hur fan går tiden så fort när man verkligen behöver den att gå långsamt, och ändå vill att den ska skynda på? Fan att det ska vara så dåligt betalt, jag har inte råd att vara ledig : (

Ska försöka räkna lite på hur mycket jag får om jag bara skulle jobba tre veckor i augusti, det skulle vara skönt att ha en vecka ledigt innan skolan... : /

Näe nu ska jag göra pasta och matvete till kvällens pastasallad - vi ska åka till Flaten om vädret håller i sig : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback