Middag för en modell

Idag består min middag av en skål müsli med mjölk, lite färska hallon, och en tallrik makaroner - utan något på. Eventuellt blir det en bulle sen.

Nog för att en modell antagligen skulle äta mindre - alternativt nyttigare... x3 Jag ska väga mig när jag kommer hem, har förmodligen gått ner den här veckan för att jag inte haft några pengar att handla mat. Tur att jag hade mat med mig första dagarna. När jag kommer hem ska jag göra 1000 pannkakor, paj och pizzabullar att ta med hit för nästa arbetsvecka...

Idag fick vi upp resten av sponten på väggen, vi har målat lite mer på ena gaveln, och vi har meckat grindar till hagar. Vi hade en rätt lång paus mitt på dagen, vi åt och såg på tv och sov. Skönt.

Martina skulle ut och rida på Cherokee, så jag följde med och fick se vägen in i skogen och bort mot stenbrottet och vägen mot sjön. Nu när mina lungor har slutat rossla så tänker jag ta med mig mina träningskläder nästa vecka så jag kan dra ut och springa. Förhoppningsvis kan man ta springturen lite tidigare på dagen, så man slipper möten med vildsvin - fett mycket läskigare än en älg jö! : O

Imorrn blir det Harry Potter 7 pt 2!

Natti natti! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback