Lev för att äta!

Idag lagar jag mat helt enkelt! Jag vill inte behöva gå hungrig för att jag inte har pengar - så jag förbereder mig inför veckan här hemma med de medel jag kan hitta. Jag har nu fyllt en glassburk med pizzabullar med svamp och ananas och ost, och nu kokar broccoli upp på spisen så jag ska kunna göra en broccoli, svamp och ostpaj : )
När det är klart ska jag vila en stund, och för kvällen göra amerikanska pannkakor. Har tvättat och förberett att ta med mannagryn så jag kan äta gröt till frukost, och ska ta med lite bröd. Jag kanske inte blir lika utsvulten den här veckan >.<

Tänkte gå och väga mig förresten, se om jag gick ner nåt jag inte borde. I och för sig har jag svullat de här två dagarna hemma som vi gått på bio xD Men det är inget nyttigt, det är sånt som bara går igenom. Eller? xD

Tillbaka! Nog för att det är lågt, men det var inte lågt för att vara jag. Det kanske visar sig senare, vad vet jag...

Eftersom det är Martinas sista dag och hon sen har semester i två veckor så måste jag åka upp ikväll för att ta hästarna imorrn bitti. Jag åker så sent jag bara kan, utan att bli för sent i säng förstås. Ska ju bara steka pannkakor... xD

Näe nu tillbaka till matlagningen! Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback