Headline lost - If found, please return here

Idag har varit ännu en lång dag. Igår kväll var jag, Martina och hennes familj bjudna på middag hos våra kära arbetsgivare. Gratis är gott - och god gratis mat är jättegott!
Gravad grillade laxfiléer, färskpotatis, sås på gräddfil, kryddor och röd rom, ost och broccolipaj, sallad, och rabarberpaj med vispgrädde som avslutning - OM NOM NOOOOM! Fick en Laphroaig : P Det är typ gott och äckligt samtidigt. Det luktar gott, och första smaken är rätt god, men när man svalt och får eftersmaken så vill jag typ kräkas xD Då är ett glas vatten vid sidan av väldigt bra ; )

Imorse var astungt att kliva ur sängen. Det enda som gick att få in på tvn var 4an och 6an - det ena Teletubbies och det andra TV-shop. Alltså. Morr för tidiga lördagsmorgnar >.<
Imorrn bitti är det förhoppningsvis något bättre, om inte annat så finns det fler kanaler nu då Micke fixade med nytt boxerkort.

Idag har jag dels skurat och målat klart i Boyens box så den är klar tills imorrn eftermiddag när han kommer tillbaka. Jag och Micke har hjälpts åt att sätta upp sponten på ena sidan av väggarna som vi har isolerat och börjat sponta.

Imorrn ska jag köra in hösilagebalarna som rullats idag - ungefär 60 stycken ska hämtas och ställas upp. Vaaaarmt - men roligt och enkelt att hålla på med. Traktor <3

Linnea har fixat biljetter till oss på smygpremiären av Harry Potter pt2 på Heron på tisdag midnatt! : D Awesome!

Nu ska jag ta min bok och min vattenflaska och placera mig i sängen för att sedan sova så länge det bara går. Helst fem kvart i timmen som morfar sa^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback