Tre Månader

Satt nyss och kollade igenom schemat för terminens alla veckor och har kommit fram till följande;
-> tors-fre i fem veckor utspridda över terminen (med för min del start nästa vecka och veckan efter) ska vi ha praktiska övningar på KTC i bland annat bandagering, och även besök på ATG-kliniken och Blå Stjärnans Djursjukhus. De veckor vi inte har övningar blir det långhelg!
-> fredag den 29/4 (det vill säga om lite drygt tre månader) är den sista schemalagda dagen den här terminen, dvs dagar då vi måste infinna oss i Skara. Efter det följer tre veckors praktik och sedan sammanställning av en rapport om den.

Asså FATTAR NI vad detta innebär??? Ovanpå detta ska ju jag och Ardente flytta ihop (och skaffa bil och barn osv osv...). Så den här terminen kommer att SPRINGA FÖRBI på två röda! Asså shiiiiiiit... blir alldeles hög bara av tanken på det 8D Och då har jag nyligen deppat över insikten i att medan tvåorna precis har klarat av HALVA sin tid här så har vi bara klarat av en ynka futtig liten första termin. But no matter, no matter, things have changed.. I can touch you.. NOOOOW!!


Kommentarer
Postat av: Ardente

Haha, faktum är att jag har inte heller insett det där förrän nu. Ha! Det kommer bli sommar på nolltid! Bäst vi gymmar så vi kommer i form till Beach2011!

2011-01-11 @ 20:50:37
URL: http://vagentillskara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback