Sista smörjelsen?

Nu så, är det inte länge kvar minsann! Det är bara en natt till att sova här i men alldeles första alldeles egna lägenhet. Det är med blandade känslor alltså, men till största del ska det bli väldigt roligt att flytta ihop, plus att den lägenheten kommer vara mycket finare : )

Jag har packat allt jag tycker att jag bör packa inför imorrn, bara lite i badrummet men jag ska skura ur och göra det. Skurat ur kylskåpet har jag gjort också! Försöker få tag i Ardente så vi ska gå med återvinningen också så är det gjort : )

Inatt hade jag jäääättesvårt att somna. Inte förrän halv ett ungefär, när jag legat och försökt sova i två och en halv timme så vaknade jag till av att jag hörde mig själv snorkla lite. I ren glädje över att jag höll på att somna vaknade jag till lite -.-' Men det gick väl på en kvart till så somnade jag. Så en lång dag med respirationssjukdomar; förmiddag om smådjur och eftermiddag om häst var riktigt tungt. Sista timman på eftermiddagen hade jag en stund då jag höll på att bryta ihop fullständigt, men jag kunde samla ihop mig, även om det hade varit roligare med en skrattattack^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback