Rollin' rollin' rollin'... RAWHIDE!

Idag började Doviskursen - Djuromvårdnad vid sjukdomstillstånd. Och fy fan vad tråkigt det var på kursintroduktionen! Ursäkta, jag vill inte tycka det, men det var så himla monotont och uuusch. Jaja, det blir nog bättre när vi kommit igång ordentligt.
Sen fick vi ut tentan från Vårdhygien I. Gick sådär... Mitt ego fick en rejäl nedtryckare och kände mig värdelös ett tag där. Men jag måste fatta att jag faktiskt kan allting, det är bara det att jag inte ordbajsar tillräckligt mycket och får med allt som hon söker efter även om jag kan svaren egentligen. Fortfarande så stör det mig. Men. Jag lägger det bakom mig. Om några dar kommer jag inte ens komma ihåg det eller ens förstå att jag brydde mig. Jag är godkänd och det är det som är huvudsaken.

Jaha, så resten av dagen har vi gymmat lite :) Vi var så duktiga så, men jag skulle gärna se lite resultat (säger jag tredje gången efter jullovet - det säger en del om mitt tålamod hahaha).
När vi gick ner och skulle klä på oss och dra hem igen så hörde jag vibrationen som jag känner igen varsomhelst, komma ifrån plåtskåpen där man förvarar värdesaker. På luren har vi ännu en intressant till lägenheterna, och jag försöker hålla en konversation men bestämmer att vi ska höras när jag kommer hem istället, och efter jag diskuterat med Ardente. Så det vi kom fram till var att - eftersom denna person inte var en studen - så ska vi försöka fixa ett möte med hyresvärden och kirra ett andrahandsavtal tiden ut som jag står på lägenheten, sen får han försöka komma överens med CB att få hyra den i första hand, trots att han inte är student. Vi ska även försöka få tag på kvinnan med nya lägenheten, för hon svarade inte idag... Iofs kan det vara att vi ringde på fel tid på dygnet. Hmm... Vi får försöka lösa det här, men jag tycker det ser ganska ljust ut faktiskt!

Bring me 2-0, please!



If I'm going down, then I'm going down good
If I'm going down, then I'm going down clean
The prettiest wretched whore you've ever seen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback