Ont i nacken

Jag har ont och är stel i nacken... Och ryggen förut, inte lika mycket nu. Det känns inge bra alls. Ska ta och göra kväll och gå och lägga mig tänkte jag. Har fortfarande svårt att somna, förhoppningsvis blir det lite lättare inatt men det är väl antagligen att hoppas för mycket.

Har varit nere och tvättat också, den dumma gamla helvetesmaskinen hade tydligen bestämt sig för att den inte ville tvätta mitt madrasskydd så näe då var jag tvungen att göra det i den andra maskinen i sista minuten. Tack för det.

Lägenhetsvisningen gjorde mig verkligen helt euforisk, jag vill flytta NU! : D Föreställer mig hur vi väljer tapeter (förhoppningsvis har vi inget svårt att komma överens xD ), och hur vi gör det helt awesome där bara allmänt^^ Jag ska göra mitt rum till en liten cave, mörkt och mystiskt^^

Imorrn måste jag ta ner julsakerna!

Och jag måste dricka mer limevatten.

Och jag måste få min fckn piercing att läka nån gång, varför dampar den ur och börjar blöda helt random? Jag måste ha slagit till den inatt eller nånting. Eller så tyckte den inte alls om att jag försökte byta den härom veckan.

Näe nu måste jag gå och lägga mig. GodNatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback