Morgonstund har guld i mun

Det känns som om det vore jättetidigt. Och det känns som om jag är den enda vakna människan i hela Skara.. I alla fall här på Kaplan. Solen försöker tränga igenom sina strålar genom ett frostmoln och allt verkar helt stilla. Inte ens fåglarna är uppe.

I ett försök att lätta upp stämningen fick det bli lite musik, men jag vet inte om jag tycker det hjälper så himla mycket... Vill ha ett till avsnitt att TBBT, såg senaste igårkväll : D

Jag har i alla fall kunnat sova gott inatt, somnade utan problem, första natten sen jag kom hit, vilket var himla skönt. Men man blir så himla knäpp då på att man vaknar tidigt istället. Jag morgnade mig så länge jag kunde till ljudet av radion, men sen blev det för tråkigt och jag blev för hungrig. Så nu är jag uppe och igång helt enkelt.

Oh en instickare - häromdagen bytte jag stav som jag fått låna av Ardente till ögonbrynet och den är alldeles perfekt i längd! Äntligen slipper den sticka ut en halvmeter (2-3 mm iaf... xD ) från mitt ansikte!

Näe om man skulle börja fundera på hur man vill packa vidare sitt hus? Oj juste jag måste försöka fixa plugg till vita bokhyllan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback