Mitt i tenta-ville-vallan

Sitter och har skrivit lite hemtenta tillsammans med min blivande sambo! Det är så fruktansvärt roligt (??) att jag måste ta en paus. Vi har även tvättid om 10 minuter...
USCH vad värdelöst det är när man inte hittar källor! Satana.. Men Ardente hittade en himla rolig sida i jakten på fakta om grönmögel på ensilage, så hittade hon den här;
http://swecan.org/index.php?name=Forums&file=viewtopic&t=59685
Sen när bryr man sig om personlig hälsa, och hur tycker man att man prioriterar egentligen? xD Hahahaha funnyy....

JO, så efter vi hade varit och hämtat ut tentan så ringde vi till lägenhetsmänniskan som hade mailat oss, och vi fick gå och kolla på den! Den är under ombyggnad, det har målats om lister och dyl, golvet i vardagsrummet läggs om, och det ska tapetseras om i alla rum! SWEEEET. Jag diggade den som fan, och det gjorde även Ardente. Så nu ska vi ladda och gå till Centrumbostäder på fredag och försöka säga upp mitt avtal lite lagom i förtid så vi hinner flytta dit innan sommaren! : D YAY im a happy pappy dog^^ eller student eller vad man nu vill :)

Näe nu bär det av mot tvättstugan! Puss och kram och klapp i stjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback