För det var Bostongurkan och jag!

Alla som var i Hurghada med omnejd kan antagligen den lilla visan nu. Vi känner oss stolta över att ha fått med oss även Gurra och Erkan som i början var aningen tveksamma till den. Vi hörde minsann hur de visslade den för sig själva eller nynnade med ibland när vi sjöng^^ Även Henke lärde sig den och lovade att lära alla barnen på dagis ;)

Usch jag sitter och fryser lite nu faktiskt, konstig värme i de här husen, den går upp och ner lite som den känner för... Men. Idag har jag köpt en liten adressbok minsann, som jag har fyllt på med lite nära och kära för att kunna skicka julkort och inte tappa bort deras nummer vid en eventuell krasch av min mobil xD Köpte den under lunchrasten, och sedan bar det av tillbaka till den fruktansvärda Löfstedtsalen där vi lyssnade igenom hela klassen ha parredovisningar om olika bakterier och virus. Helt okej faktiskt. Sen fick vi lite godis också ;)

Har bokat tvättstugan, och borde bestämma mig för vilket kort jag vill ha på gymmet, Ardente vill också börja gymma, medan Sandra bara vill ha ett 10kort för hon ska åka skidor. I say good luck i det här vädret... Inte mycket till snö att åka på längre, vi får väl för hennes skull hålla tummarna för att det kommer mer snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback