Bandagerande trubbel

Idag har vi som sagt sett en urdålig film om bandagering, bandagerat en plasthäst (som jag bandagerade svansen på också, för jag tyckte det var himla roligt), och sedan lagt bandage på hund. Jag och Kajsa fick tillhandahålla en jack russel som allting bara gled av på, och det gick inte att dra i bomullen för den gick bara av. Himla knepigt det där... Måste öva massor i sommar^^
Läraren är för övrigt en kvinnlig version av Wofflan, och det är sjukt irriterande och frustrerande att prata med människan för hon kan inte prata och hon förstår inte vad man säger. Skillnaden mellan henne och Wofflan är att Wofflan i alla fall kan sitt ämne, hon kan typ inte sitt.

Dagen började tidigt med att gå till veterinären med Ardentes lille skrutt till kissemojj som skulle dra lite fler tänder, och när dagen började bli till ände gick vi dit för att hämta honom igen. Lite groggy, och narkosen hade dragit ut på tiden för hon hade haft lite problem med ett par rötter, men trots allt så hade det överlag gått bra.
Han kommer klara sig fint, det lovar jag! <3 Och du vet var jag finns om det skulle vara minsta lilla! Även om inte jag kan göra nåt för honom så är jag ditt stöd och Skaramamma <3 : )

Hämtat ut tentan DO0017 också, vilket skämt. Har iofs fått en 4:a och bra poäng, men jag blir knäpp på att hon rättar språket snarare än vad jag faktiskt svarar. Gaaah! Men Rosie sa i alla fall att de kämpar för att få bort betygssystemet och det tackar vi för. Btw Rosie heter inte det egentligen, men hon ser precis ut, och låter som, Rosie i Monsters Inc... Jag kan liksom inte släppa det xD Jag tycker oftast hon är rätt obehaglig. Så jag känner mig som Mike i hennes sällskap.. haha.

Näe men duscha, äta och renskriva lite vätskebalansanteckningar?



"Rosie" och Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback