1/1-11

Med två timmar kvar av årets första dag har jag nyligen sett klart Yrrol. Finns det någon bättre film? Näe, skulle inte tro det.

Blidde inge stan idag, andy var lite för bakis, hehe.

Jag och mamma har varit ute och pulsat i snön kring Orhem i förmiddags. Sedan har jag laddat över bilderna från Mats kamera också. Eller tja, de bilder jag vill ha i alla fall : P

Imorrn blir det.. Äh jag vet inte vad jag ska göra imorrn faktiskt. Men på måndag ska jag träffa Hannapanna och vi ska försöka se nya Narnia, och sen får jag till andy, efter han har jobbat : P

Läst igenom de inläggen hos Ardente som jag missade i min frånvaro. Jag saknar henne också, och jag är jätteglad för hennes skull. Det måste ju vara den perfekta julklappen, Bra Jobbat PinkFluffball xD

Nu ska jag kolla på Fångarna på fortet! GoodBajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback